13 Mayıs 2014 Salı

1 yaş doğum günü partimiz

12 mayıs 2013 saat 10:00 da aldım  bitaneceik oğlumu kucağıma.. anneler gününde aldığım en güzel hediyeydi.. minicik parmakları, yumuk yumuk gözleri ördek ağzı.. hiç değişmedi hala ördekk :)
dün gece allaha bol bol dua ettim bu güzel duyguyu bana anneliği,  eşime babalığı,  aileme torun sevgisini  yaşattığı için.. binlerce kez şükürler olsun annelik duygusunu yaşayabildiğim için.. allah tüm isteyenlere de nasip etsin..
daha yazmak istediğim çok şey var ama toparlayıp bir sonraki postta paylaşacağım..
bir kaç resim detaylar en kısa zamanda
annemlerin emire hediyesi :)










11 yorum:

  1. Nice yaşlara hep birlikte sağlıklı ve mutlu ermeniz dileğiyle. Annelikle ilgili ben de içimdeki yoğun duyguları yazmaya çalışıyorum bir türlü istediğim gibi olmuyor. Sonra da anlatılmaz yaşanır diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim kadriyecim, bende aynı durumdatyım yazıyorum olmuyor silip tekrar yazıyorum ama kelimelere sığdıramıyorum.. dediğin gibi anlatılmaz yaşanır :)

      Sil
  2. Nice yaşlara olsun :) Doğum günü çok güzel olmuş. Ayrıca annelikte 1 yılın kutlu olsun. Allah sizi hiç ayırmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım çok naziksin.. aminn allah kimseyi çocuğundan, sevdiklerinden ayırmasın

      Sil
  3. En güzel anneler günü hediyesi sizinki olmuş bence geçen sene :) Emir oğluşun da doğum günü kutlu olsun hep güzel günleri hayırlı ömrü olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dileklerin için çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  4. Hep beraber nice yaşlara inşallah canım.

    YanıtlaSil
  5. onun arabası bile var güzel mi güzel :) maşallah çok sevimli.. Allah yüzünden tebessümü eksik etmesin inşallah.. nice mutlu senelere..

    YanıtlaSil