16 Nisan 2015 Perşembe

elifnaz 1 aylık oldu

herkese merhabaaa :)
zaman nasılda çabuk geçiyor sanki dün doğum yapmış gibiyim ama 1 ayı geride bıraktık..
uykusuz yorgun gecelere devam ediyoruz.. hala gece gündüzü ayırt edemiyor neyse kırkımıza az kaldı umudum 23 nisan :)
biraz gazımız var, günde 2 defa anason kaynatıp 2-3 çay kaşığı veriyorum biraz rahatlatıyor yavrucağı..
bu arada sütüm yetersiz geldiği için mama takviyesi yapıyorum.. bu durum beni biraz üzdü..
bi çok şey denedim ama yinede pek bi artış olmadı.. emircik de pek anne sütü alamamıştı  işe başlayınca stresten sütüm gelmedi..en azından elifnaz 6 ay emse:(
bu konuda sizden tavsiyelerinizi bekliyorum..


18 yorum:

  1. Tebrik ederim aynı duyguları paylaşıyoruz,benimde 43 günlük bir kızım var çok şükür gaz sorunumuz yok bunun için yemeklere bol bol soğan koyuyorum hem süte iyi geliyor hemde gazı kolay çıkartıyor,anne sütüm benimde yetersiz bunun için ''malt içeceği ''içiyorum yavaş yavaş faydasını görmeye başladım tavsiye ederim ,tekrar tebrik ediyorum kuzularınızın bahtı açık ömürleri açık olsun inşallah görüşmek dileğiyle Allah kolaylık versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğiniz hayirli olsun canim, soğani bende çok yiyorum ama etkisi olmadi.. malt içeceğini deneyeyim birde inşallah etkisi olur.. cok tesekkür ederim

      Sil
  2. siz daha iyi bilirsiniz tabi ama eger bebek idare edebiliyorsa takviye yapmadan gerekirse dakika basi emzirerek sutunuzu artirabilirsiniz. ben ilk cocukta emme aralari icin saat tuttum ve emmiyor diye erken pes ettim
    Allah yardimciniz olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim doymadiği için çok agliyor bende dediğini gibi sık emzirerek sütü artirim diye düşündüm ama yine olmadı.. allah hepimizin yardimcisi olsun, zor bi sürec..

      Sil
  3. Ne güzel haber! :) Allah analı babalı büyütsün. Hayırlı, sağlıklı, mutlu bir ömür diliyorum hem Elifnaz'a, hem de size. Eee artık blog adınızı da güncellersiniz. Emir ve Elifnaz'ın Kokusu diye :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim güzel dileklerin icin, senin de dedigin gibi blog adimi guncellemeyi en kisa zamanda yapacagim :)

      Sil
  4. Kirk bir kere masallah, Allah nazarlardan korusun. Cok tatli :) Tulumuna da ayrica bayildim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canim çok teşekkür ederim, tulumunu istanbula gittiğimde almiştim bende cok beğeniyorum :)

      Sil
  5. Analı babalı büyüsün maşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Maşallah :)Çok tatlı bir bebek Saglıcakla büyüt inş..Emir alışabildi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :) zor bi alışma evresi geçiriyoruz

      Sil
  7. amanınnnnn :))
    gelmiş ya güzellik...
    şimdi fark ediyorum iyi mi :)
    sağlıkla büyüsün inşallahhh... Çok güzel bir kızın olmuş hayatım :) En az abisi kadar :)))
    Kocaman öpüyorum seni :) Elifnazı kokla benim yerime :)

    YanıtlaSil
  8. amanınnnnn :))
    gelmiş ya güzellik...
    şimdi fark ediyorum iyi mi :)
    sağlıkla büyüsün inşallahhh... Çok güzel bir kızın olmuş hayatım :) En az abisi kadar :)))
    Kocaman öpüyorum seni :) Elifnazı kokla benim yerime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim benim, bende seni öpuyorum:)

      Sil
  9. "
    We hope to add to the comment feed roll and we are from the Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Best Curry Puff in Singapore

    2.Top 10 Best Nasi Padang in Singapore

    3.Top 10 Best Fishball Noodles In Singapore

    4.Top 10 Best Laksa in Singapore

    5.Top 10 Best Soy Bean Curd In Singapore"

    YanıtlaSil