5 Ağustos 2014 Salı

ortaya karışık :)

ben geldimmm :)
herkesin geçmiş bayramını en içten dileklerime kutluyorum :D
bayram tatilimiz biraz uzun sürdü dün işe başladık biraz zorlandım ama yine de mecburen çabucak alıştırdılar iş temposuna :)
bayram tatilimizin 9 gün olacağı son anda netleştiği için tatil planı yapamadık
daha doğrusu yaptık ama yer bulamadık:( bu arada tatil için internette gezinirken haberlere bir göz atayım dedim ve muğla ilan vermiş gazeteye '' yer yok gelmeyin '' haberi görünce bayaa güldüm :))
neyse 9 gün boyunca biraz gezdim her fırsatta uyku depolamaya çalıştım :) oğluşumla bol bol vakit geçirdim oyunlar oynadık parka gittik.... 


saçlarımı boyattım.. önceki rengi karameldi beğeniyordum ama farklı bir kuaföre gittim tavsiye üzerine ve rengini tutturamadı ve saçlarım yıprandı en kısa zamanda değiştireceğim

 bu arada 14 kg verdim öncesi ve sonrasi resmimi sizinle en kısa zamanda paylaşacağım :)
                      sevgiyle kalın :D :*


5 yorum:

  1. Hosgeldiniiiiz :) Sac renginiz fotograftan cok guzel gorunuyor ama en onemlisi sizin begeniniz :) Kilo konusunda ise size masallah diyorum, tek kelime ile bravo :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum canım, ben kızıl tonlarını pek sevmiyorum daha doğrusu kendime yakıştırmıyorum canım.. teşekkür ederim, çok hırs yaptım kilo konusunda ve başardım allaha şükürler olsun:)
      sevgilerr :D

      Sil
  2. canım14 kiloyu nasıl verdin ben 2 kilo veremiyorum

    YanıtlaSil
  3. Yer yok gelmeyin mi süpermiş :D
    Tatilde dinlenebilmişin ve oğlunla zaman geçirmişin ne güzel :)
    Bu arada saçın çok güzel olmuş veee verdiğin kilolar için ayrıca tebrik ediyorum :)
    Kocamanda öpüyorum Emiri de seni deee :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım azmin sonuu :)
      bende seni öpüyorum :*

      Sil