17 Temmuz 2014 Perşembe

gaziantepte nerde ne yenir 4

herkese merhabaa :)
razaman  dolayısı ile biraz kabuğuma çekildim, hem havalar çok sıcak hemde oruç biraz beni zorluyor.. fırsat buldukca birşeyler paylaşmaya devam edeceğim.
gelelim nerden ne yenir:)
gaziantep kalesinin alt tarafında  Ciğerci Yener ustanın yeri..
tamamiyle harika bir lezzet, resimdende anlaşıldığı gibi:) karışık kebap yemenizi tavsiye ederim bu şekilde bir tepsi içerine hazırlıyorlar 3 kişi yedik yinede çok fazla oldu.. içerisinde kıyma kebebı, kuşbaşı, acılı adana,küşleme vardı.. Eğer ciğer kebabı yemediyesniz yemenizi tavsiye ederim..

 sankopark emmim dönerde yapıyorlar kızarmış dondurmayı tadını çok beğeniyorum çok hafif.. internette tarifini buldum ama henüz deneme fırsatım olmadı ramazandan sonra denemeyi planlıyorum:)
                          sevgiyle kalınn :))

9 yorum:

  1. Görüntüler ilk uçakla gitmeye teşvik edici...:) Afiyet olsun,hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) beklerim canım antebe, teşekkür ederim hayırlı ramazanlar :)

      Sil
  2. aynen bende iyileşirsem antepe gitcem

    YanıtlaSil
  3. Harika bir goruntu var :) Ulkemin her yoresi leziz yemekler ve tatlarla dolu :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın canım damak tadımız çok güzel :)
      sevgiler

      Sil
  4. İştah açıcıı insanın gidesi geliyor :) Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim. Teşekkürler .
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tavsiye ederim canım :)
      hoşgeldin bloguma :)

      Sil
  5. merhaba. bloğunuzu çok beğendim. takiptesini. sizleri de beklerim

    YanıtlaSil