25 Nisan 2014 Cuma

tahinli tarçınlı kek

tahin hem çok faydalı hem çok lezzetli ailce çok seviyoruz.takip ettiğim bir blogda gördüm tarifi ve hemen uyguladım. gerçekten çok lezzetliydi ben biraz tarifte değişiklik yaptım.

malzemeler:
3 yumurta
1 su bardağı tahin
1 su bardağı süt
1,5 su bardağı şeker
4 fincan un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1,5 tatlı kaşığı tarçın
hazırlanışı: yumurta ile şekeri iyice çırpıyoruz. daha sonra kalan malzemeleri ekleyip 180 derece önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz.
not: un ve kabartma tozunu her zaman bir süzerk yardımı ile eleyerek koyuyorum. bu şekilde kek daha güzel kabarıyor.




  

14 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL GÖZÜKÜYOR ELLERİNE SAĞLIK CANIM

    YanıtlaSil
  2. Denemekte fayda var farklı bir tarif ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Hmmm tahinli kek, hiç bilmezdim. Bu aralar eşimle beraber akşamları çay yanında kek yemeye taktık. Deneyeceğim, ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım güzel oluyor bende ilk defa denedim :)

      Sil
  4. denemene ve beğenmene çok sevindim :) hatta seninki daha güzel görünüyo ellerine sağlık, bir dahaki sefere bende tarçın ekliycem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok beğendik canım teşekkür ederim :)

      Sil
  5. mmm mis gibi kokuyordur o şimdi..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Genelde şeker yerine pekmez koyarım ama tahinlide nefis olmuştur eminim.
    Heleki tarçın olmazsa olmaz.
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Pekmezde iyi fikir bir dahaki sefere denerim insallah, tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  8. Bende geldim canım mmmh çok güzel gözüküyor ben tahini çok severim :) Bu tarifide mutlaka deneyeceğim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene canım çok lezzetli oluyor, hoşgeldinn :)

      Sil