7 Nisan 2014 Pazartesi

film keyfi-- TAMAM MIYIZ

 haftasonu eşimle film izlemeyi çok seviyorum. Tamam mıyız filmi izlenmesi gereken filmlerden diye düşünüyorum tabi dram sevenler için. çok etkilendiğim harika bir filmdi.
Çağan ırmak yapımı.
 İhsan bedensel engeli nedeniyle annesine bağımlı olarak yaşamak zorunda olan ve içerisinde kısılıp kaldığı bu hayata günbegün daha fazla küsen genç bir adamdır. Hayalleri vardır; asla gerçekleşmeyeceğini düşündüğü bu hayallerin uktesi ve annesine yük olduğu fikrinin ağırlığıyla yaşamdan kopmaktadır. Temmuz ise idealleri doğrultusunda baba evinden ayrılan ve bu süreçte ayaklarının üzerinde durmak için çabalayan bir heykeltıraştır. Geçinebilmek amacıyla çocuk romanlarında çizerlik yapar ve iyi gittiğini sandığı bir ilişkisi de vardır. Bir anda sevgilisi tarafından terk edilmesi ve elindeki işi kaybetmesi hayatını daha da altüst eder. Temmuz ve İhsan'ın yolları hayatlarının böylesine karanlık bir döneminde kesişir ve bu tesadüf ikisinin de yeniden doğması sağlar.
  kaynak: beyaz perde





7 yorum:

  1. ayy izlemek istemediğim filmler arasında desem..
    izleyenler çok ağladıklarını söylüyorkar buyuzden gitmek istemiyorum bu filme fragmanını izlemiştim onda bile ağlamıştım tamamını izlesem hastanelik mi olurum :D

    YanıtlaSil
  2. izlerken çok etkilendim ve çok ağlattı elimden geldiği kadar dram içerikli filmler izlemek istemiyorum ama eşim çok güzel olduğunu söylediği için izledim. yinede güzeldi. sende dayanamazsan eger izleme, hastanelik olursun yoncacım allah korusun :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ,çok duygusal bir film ya herkes mutlaka izlemeli . :)

    YanıtlaSil
  4. bayılmıştım ben bu flme... ağlamaktan canım çıkmıştı.
    Filmde beni en çok etkileyen anneler olmuştu.... Nasıl da güçlüydüler yaşadıklarına karşı... Bak şimdi yeniden izleyesim geldi bu filmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar izlenecek kadar guzeldi gercekten canim. En cok ihsanin annesinin herseye ragmen hayat dolu oluşu beni etkilemisti..

      Sil
    2. tavsiyen ile izledim ve çok sevdim ,nede olsa Çağan Irmak filmi TEŞEKKÜRLER

      Sil