27 Ocak 2014 Pazartesi

sağ salim 2

sağ salim2 filmini herkes gibi bende bekliyordum. ilkini eşimle beraber izlemiştik çok beğenmiştim baya gülmüştüm. büyük beklenti içinde dün sağ salim2 filmini izlemeye gittik. saat 14:00 seansında yer yoktu dolayısı ile 16:00 seansını bekledik. talep çok olduğu için daha çok merak ettim filmi. neyse hiçte umduğum gibi değildi çok sıkıldım bazı yerlerinde güldüm ama ilkinde ki kadar değil. bir de çok argo kelimeler kullanmışlardı çok rahatsız oldum. beklentiyi karşılamadılar diye düşünmekteyim.




5 yorum:

  1. iyiki gitmemişim.. ben zaten birincisini de beğenmemiştim . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birinbisi güzeldi canım ama gittiğine değecek bir film değil:)

      Sil
  2. ilkini de çok sevmemiştim ben ama yine de merak ediyordum. Merakım gitti şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok merak ediyordum, hayal kırıklığına uğradım :)

      Sil
  3. bloguma hoş geldiniz çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil