29 Ocak 2014 Çarşamba

27.01.2014 diyetin 8.günü

bugün kendimi biraz daha iyi hissediyorum. artık anasöre de binmiyorum merdivenle inip çıkıyorum. ofiste sürekli oturarak çalıştığım için kiloları aldım. şimid kalkıp oda içerisinde yürüyüş yapmaya çalışıyorum. hala su içme konusunda sıkıntılıyom 1.5 lt üstüne çıkamadım ama tarçıı bol miktarda içiyorum. arkadaşlar kilo verdiğimi söylüyorlar ama ben 1.5 kilonun bende çok fark edildiğini düşünmüyorum :)) neyse gelelim bugünki menüye..

kahvaltı : 1 dilim pizza
                3 tane yeşil zeytin
                1 bardak çay

ara öğün : ----------

öğle : yarım tabak mantar sote
          1 kase yoğurt
ara öğün : 2 adet eti form çörekotlu bisküvi














akşam :  8 adet kuşbaşı kebap
              2 adet tavuk but (fırında pişiş)
ara öğün :  yarım dilim çikolatalı pasta

2 yorum:

  1. inşallah en yakın zamanda kiloların birer birere gider canım

    YanıtlaSil
  2. inşallah ya canım benim desteğin için çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil