16 Aralık 2013 Pazartesi

beyaz çay

kilolarımla başım dertte :) Hamilelik döneminde bol bol yedim toplamda 16 kg aldım. sonrası bu kiloları çabucak verebileceğimi düşünmüştüm ama olmadı. 2 aydır kendimi sıkıyorum. ekmek ve şekeri hayatımdan çıkardım ama malesef kilo vermem gerekirken üstüne 2 kilo daha almışım.
yeşil çay içmekten sıkıldım. bitki çaylarını araştırırken DOĞADAN BEYAZ ÇAYı keşfettim. tadı çok güzel değişik bi aroması var tavsiye ederim. umarım faydası olur :))
BEYAZ ÇAYIN FAYDALARI ;
 * Zengin kateşin içeriğiyle kanser oluşumunda en önemli etmenlerden olan serbest radikalleri azaltarak  vücuda doğal koruma sağlar
* Cildi güzelleştirir
* Zayıflamaya yardımcı olur
* Yaşlanma, kırışıklık ve sarkmalara karşı olumlu rol oynar ve sıkı ve esnek cilt oluşumunu destekler
* Kilo vemeye,  kilo korumaya yardımcı olur ve yağ yakımını hızlandırır
* Dişleri daha güçlü yapan az miktarda florid ve diğer besin elementleri içerir, kötü nefes kokusuna sebep olan bakterileri öldürür. 
* Damarları genişleten etkisiyle beyaz çay iyi kolesterolü yükseltip, kötü kolesterolü düşürmeye yardımcı olarak damar sertleşmesi ve tıkanıklığının önlenmesine katkı sağlar
* Romatoit artrit ve diğer yangılı hastalıklarda azalma sağlayabilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder