19 Aralık 2013 Perşembe

antibakteriyel çocuk odası halısı

oğlumun  odasına halıyı internetten aldık. alırken çok tereddüt ettim istediğim gibi olmaz diye ama neyseki bu site beni çok yanılttı. halıları hem çok güzel hem çok uygun. ayrıca istediğin ölçüde kestirebiliyorsun. aynı gün kargo vee ücretsiz kargo olması beni daha mutlu etti :) tavsiye ederim..
halının özellikleri ;
özellikle antibakteriyel seçtim hiç tüyü yok.( çünkü alerji olma ihtimalini düşündüm )
kaymaz taban
alev almaz
rengi değişmez ( bunu zamanla anlayacağım :)   ) almak isterseniz tavsiye ederim.
siteyi incelemek için tıklayın :)
yatak odası ve oturma odasının halılarını bu siteden aldım en kısa zamanda sizlerde paylaşacağım..





2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuz hayırlı olsun. Sizi yeni keşfettim.
    Ve izlemeye aldım, bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
    İzmir den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ilginize. bende sizi izlemeye başladım. sevgilerimlee :)

    YanıtlaSil